سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارآفرینی و آنلاین مارکتینگ

روش های بدست آوردن بک لینک رایگان


تو نوشته ای که در مورد یافته های خودم و شواهد موجود از آپدیت پیج رنک گوگل نوشتم،گفتم که بک لینک چه تاثیره اسیدی ای داره! حالا مزایاش را گفتیم، همینطوری خشک و خالی که فایده نداره، آدم باید منابعش را هم معرفی کنه. در مرحله اول باید بدونید که از چه طرقی میشه برای سایت یا وبلاگ خودتون لینک سازی کنید. بعد از اونهاییش که رایگان هست شروع کنید و بک لینک های رایگان برای سایت ایجاد کنید. روش های لینک سازی رایگان به صورت ساده به شرح زیر هستند:

 

کامنت گذاری یا نظر دادن در سایت های دیگر

یکی از قدیمی ترین روش های کسب بک لینک رایگان همینکه بریم تو یک سایتی و یا وبلاگی نظری بدیم یا سوال کنیم و بک لینک بدست بیاریم. البته در همین زمینه هم باید دقت کنیدکه اسپم کاری نکنید و با پرسش یک سوال درست و یا ارائه یک مطلب تکمیلی، وبمستر را مجاب کنید که نظر شما را تایید کنه. قسمت بسیار ویژه و مهم نظر دادن هم دامنه های با پسوند .gov  و .edu هستند که ارزش بسیار زیادی دارند.

 

نوشتن مطلب در انجمن ها

یکی دیگر از روش های کسب بک لینک رایگان نوشتن مقاله در یا مطلب یا حتی سوال و جواب در انجمن هاست. انجمن ها بخاطر اینکه توسط کاربران اداره میشن برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارند و لینک های درون اون ها خوب ایندکس میشن. البته دقت کنید که مطالب تکراری یا اسپم ارسال نکنید چون هم ممکنه از انجمن اخراج بشید و هم از گوگل!

 

پست مهمان

حالت حرفه ایه گزینه بالا همین نوشتن مقاله در سایت های دیگر هست. البته سعی کنید برای این کار سایت های مرجع و قدرتمند را انتخاب کنید. همچنین در مقال بیش از 4 لینک خارجی قرار ندید تا وبمستر مطلب شما را تایید کنه! یکی از نمونه های این گزینه همین سایت بک لینک رایگان هست.

 

برای همین تصمیم گرفتم که هر از گاهی چندتا وبسایت و وبلاگ داخلی و خارجی با پیج رنک بالا را براتون معرفی کنم که بتونید با تبادل لینک یا نظر دادن و تبلیغ دادن در اونها بک لینک های خودتون را بالا ببرید.اولین بار را میخوام با معرفی 5 وبلاگ دارای پیج رنک 5 شروع کنم که حسابی حالش را ببرید!

 

شبکه های اجتماعی

یکی از با کیفیت ترین لینک سازی های رایگان همین لینک های داخل مطالب در شبکه های اجتماعیست. شبکه های اجتماعی دارای قدرت بالایی هستند و داشتن لینک در این نوع سایت ها بسیار با ارزش می باشد. اگر هم به دنبال لینک سازی در شبکه های اجتماعی هستید و خودتون وقتش را ندارید، ما سایت پرشین سوشیال را به شما معرفی میکنیم.

منبع: سایت سئو ایرانی