سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارآفرینی و آنلاین مارکتینگ

سایتهای افزایش ترافیک:خوب یا بد؟!

سایتهای افزایش ترافیک:خوب یا بد؟! باور کنید من قصد تخریب سایت یا شخصی را ندارم ولی خوب چون این مسئله در حال حاضر در فضای وب ما داره گسترش پیدا میکنه، خواستم یه توضیحاتی به دوستان بدم. یکسری سایت بوجود اومده برای فروختن بازدید فیک و درنتیجه بهبود رتبه الکسا.


این سیستم های افزایش ترافیک یا تبادل ترافیک یا در اصل همان Fake Hits تنها حسنی که داره اینکه رتبه الکسای شما را اگه خیلی ناجور باشه کاهش بده، اون هم به صورت موقت و دروغین! هیچ فایده دیگه ای براتون نداره، اولا تو این سیستم های جدید چون در یک زمان چندین پنجره باز میشه، شخص بازدید کنند اصلا سایت شما را نمیبینه بازهم به اون سیستمهای قدیمی که فقط یک سایت نمایش داده میشد و 60 ثانیه هم باید میموندی تو سایت، برای همین هیچ وقت دیگه به سایت شما سر نخواهد زد. تازه از معایب این سیستم جدید که بطور مثال 15 پنجره باز میشه اینکه شخص بازدید کننده ممکنه در یک زمان از 15 پنجرش چندتاش سایت شما باشه و خوب این برای شما بازدیدکننده جدید حساب نمیشه!

به روز رسانی به تاریخ 97/6/6

البته با توجه به پیشرفتی که هر روز در دنیای تکنولوژی رخ میده و انتقاد پذیر بودن این دوستان و خواندن چنین مقالاتی که ایراد سیستم های مذکور را گوشزد میکنه، این سیستم ها در حال حاضر به روز شدند و دیگه 15 تا سایت را هم زمان نمایش نمیدن. تازه بعضی هاشون اگر کاربر تب مرورگر جلوش باز نباشه حتی زمان هم نمیندازه! یعنی این نوع مشکلات این سیستم ها رفع شده ولی مشکل اصلی که در تاریخ زمان اولیه مقاله یعنی سال 89 هم به آن اشاره کردیم هنوز پا برجاست:

    یک ایراد دیگه هم اینکه شما به این رتبه الکسا امیدوار میشید و از اینکه مطالب سایتتون را به روز کنید غافل!

دوستان این را باور کنید که رتبه مناسب در گوگل، باعث افزایش رنک الکسا خواهد شد. ولی رتبه بالای الکسا که بوسیله سایتهای افزایش ترافیک حاصل میشود تاثیری بر رتبه گوگل شما نخواهد گذاشت. بهترین کار و ارزشمندترین کار شما برای سایتتون در مرحله اول، داشتن مطالب جدید و به روز است.